دسته‌بندی نشده

چگونه تخفیف قبل از عید بگزاریم

تخفیف قبل از عید

تخفیف قبل از عید بزاریم یا نه

طی این چند روز گذشته چند کامنت و دایرکت داشتم مبنی بر اینکه از وقتی تخفیف به مشتری ارائه نمیدنمشتری راحت تر متقاعد میشه

خواستم مجدد برای مشتری‌های شب عیدتون یادآوری براتون بشه. ✅همین ابتدا تاکید می‌کنم اگه مدام ازتون تخفیف می‌خوان باید بدونید توی برندسازی کارتون مشکل داشته!نتونستید ارزش کارتون رو درست به مشتری منتقل کنید.

❌ تخفیف اگه به طور مداوم باشه مشتری عادت می‌کنه و تبدیل به وظیفه میشه.

ما برای اکثر خدمات و اجناس ارزشمندی که تهیه می‌کنیم پول خوبی هم سعی می‌کنیم بپردازیم.(هتل پنج ستاره، ماشین لوکس، ساعت گرون قیمت و…)

😞 بعضی وقتها هم تخفیف دادن یه مدل ضعف اعتماد به نفسه از سمت شما صاحب خدمات چون به خدماتتون، کارتون و نتیجه‌ای که برای مشتری داره اعتقاد ندارید.(زیباییش ، اعتماد به نفسش، تو چشم بودن تو عید دیدنی و…)برای همین خیلی از اوقات راحت تخفیف میدید. .

😯جالب اینجاست با تخفیف دادن شما اعتماد مشتری به شما و هنرتون هم بعضی اوقات کم میشه. برای خودم تو خریدهای مختلف وقتی قیمتها مقطوع بوده حس خیلی بهتری داشتم فکر می‌کردم خدمات یا محصولی که بابتش پول میدم اصله، اوکیه و کار حرفه‌ایه. اما خیلی از خریدهایی که مثلا ۳۰درصد تخفیف گرفتم بعد با خودم کلنجار میرفتمو گفتم هنوز جا داشت اگه چونه میزدم بیشتر تخفیف بگیرم!😉😁

برعکس اونی که فکر می‌کنیم اغلب اوقات قیمت مقطوع حس بهتری میتونه تو ذهن مشتری داشته باشه تا تخفیفهای نامتعارف!

اینو بارها تو مشاوره هام گفتم دوباره اینجا بیانش میکنم که اهمیتش یاداوری شه کهیکی از منبع های اصلی هدر رفتن پول تو سالن ها و لاینهای زیبایی پولیه که بابت تخفیف از سالن خارج میشه!

تصور کنید پایان روز۱۰میلیون درامد قراره داشته باشید به خاطر تخفیف دادن درامدتون بشه هفت میلیون! شما زحمت و انرژی ، مواد به اندازه ده میلیون تومن گذاشتید!

تخفیف برای شرایطی باید استفاده کنید که موادتون رو میخواید تموم کنید و مواد جدید بیارید.

تخفیف برای یه مدت کوتاه بذارید که مشتریها به سالنتون بیان از خدمات جدیدتون مطلع بشن. مثلا لاین جدید به سالنتون اضافه کردید. یا اگه لاین تخصصی کار می کنید کلاس جدیدی رو شرکت کردید مدلهای آپدیت شده تونو ببینند.

مشتری جدید وارد سالن بشه. تو این موارد بگید برای مشتریهای جدیدتونه. همین یه بار تکرار میشه فقط.

برای مواقعی که میخواید مشتری قبلیتون بیاد سالنتون از خدماتتون استفاده کنه.

شما چه مواردی رو مناسب برای تخفیف دادن به مشتری میدونید ؟

به نظر شما آموزش چطور بود؟ برای اطلاعات بیشتر سالن تجهیز را دنبال کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *