به مشتری اطلاعات بدید ببین چی میییشه
بهصورت تقریبی تمام میکاپ آرتیستها یک اشتباه رایج دارند. اون اشتباه داشتن اطلاعات درباره محصولاته. بهطور مثال فکر میکنند که تمام مشتریانشون دلیل وجود سدیم در کرم رو میدانند،
این موضوع در حالیه که خیلی از افراد از ویژگیها و مواد به کار رفته تو محصولات اطلاع چندانی ندارند
این اطلاعات باعث میشن که مشتریان شما از خرید و استفاده محصول مورد نظر اطمینان کسب کنند. با خیال راحتتری ازش مصرف کنند
سالن تجهیز سعی دارد به شما مشتریان عزیز خدمات بسیار زیادی را اراعه بدهد
از اوایل اسفند که سالنها تو شهرهای مختلف تعطیل شدند
سالن دارها و فعالهای حوزه زیبایی شروع کردند به فعالیت و آموزش و تولید محتوا.
خیلی کار خوبی بود.
اما کم کم داره این مطالب ته میکشه
ظاهرا به بازگشایی سالنها تو بعضی شهرها نزدیک میشیم
یه جمله هست میگه همه چیمون به همه چیمون میاد
سالن استارت بخوره فقط نمونه کار
فقط مدل و کارهای مشتری که پول داده فقط اونهایی که میخوان پول بدن !
حرفهام زنندست نه ؟
اینها دقیقا صحبتهای مشتریهاتونه.
میگن خیلی خوب بود چیزهای جدید و به درد بخور از بعضی سالندارها یاد گرفتیم اما الان با وجود اینکه بیکارند خیلی کم شده.
اگه کاری رو که انجام میدادی و میدونید درسته ادامه بدید.
اگه به گنجی رسیدید که فکرشو نمی کردید ازش استفاده کنید.
مطالعه کنید
جواب سوالهای مشتری رو بدید
مطالب جدید بهش یاد بدید
جای اینکه تو استوری بگید یه چیز اینجا بنویس … اگه اینو اشتباه جواب بدی باید اینو استوری کنی و منم تگ کنی.
لطفا فکر و ذکرتون زیبایی مشتریتون باشه.
این مسیر پر از پول رو ادامه بدید.
مطمئنا ساده نیست ولی نتایجش یه سال دیگه براتون فوق العادست. یه توفیق اجباری داشتید کرونا و قرنطینهاش اما یه عالمه مطلب خوب یاد گرفتید و به مشتریهاتون یاد دادید.اگه واقعا میخواید یه سال دیگه از رقباتون متمایز بشید محتوا با کیفیت تا یک سال هر روزه رو از همین امشب جدی بگیرید.
برای آموزش بیشتر سالن تجهیز را دنبال کنید