آموزش

۲ نکته در مورد نگهداری سالن زیبایی

۲ نکته در مورد نگهداری سالن زیبایی

۲ نکته در مورد نگهداری سالن زیبایی را به شما سالن دارهای عزیز بیان کنیم چرا که امروزه روش های مختلفی برای جذب مشتری وجود داره امروز خواهیم گفت که چگونه میتوانید جذب مشتری به دو روش بسیار قوی و اسان داشته باشید

زمانی که شما می گویید رژ لب مورد نظر سرب ندارد، یکی از ویژگی‌های محصول خود را برای او بیان کرده‌اید.

مزیت این ویژگی این است که مشتری سرب را مصرف نکرده و دچار بیماری‌های مختلف نخواهد شد.

هر محصول به‌صورت جداگانه‌ای دارای مزیت‌ها و ضررهایی است که شما باید آن‌ها را برای مشتریان خود بازگو کنید

 

 

تبلیغات دهان به دهان

در سالن زیبایی خود از محصولات باکیفیت استفاده کنید. سرویس باکیفیت ارائه کنید.

نسبت به سفارشی‌سازی خدمات بر اساس نیازهای فردی مشتریان‌تون انعطاف‌پذیر باشید

تبلیغات دهان به دهان ابزاری قدرتمندیه. یک مشتری راضی بهترین رسانه تبلیغاتی برای سالنتونه. دنبال را جلب رضایت یه مشتری باشید تا مجدد که برمی‌گرده چهار نفر دیگه رو هم به همراه خودش بیاره!

بهترین قسمت این نوع بازاریابی رایگان بودنشه!

 

همچنین برای آموزش های بیشتر سالن تجهیز را دنبال کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *