حریم شخصی

حریم شخصی فروشگاه میوپیشی

مجموعه میو پیشی ضمن احترام به اطلاعات افرادی که از خدمات سایت و فروشگاه استفاده می‏‌کنند متعهد می‏‌شود از حریم شخصی کاربران دفاع کرده و محافظ این حریم خصوصی مشتریان باشد. مگر طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد این اطلاعات را در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد. در این موارد هیچگونه مسئولیتی برای میو پیشی وجود ندارد .

کاربران و مشتریان مسئول حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود در فروشگاه اینترنتی میو پیشی انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است و حق هر گونه ادعا و اعتراض علیه مجموعه میو پیشی را از خود سلب می نمایند.

شما می توانید کلیه اطلاعات شخصی حساب خود را تغییر داده و یا ویرایش نمایید اما نمی توانید حساب خود را حذف کنید، این کار فقط توسط مدیریت امکان پذیر است.

همه مطالب فروشگاه اینترنتی کالا و خدمات حیوانات خانگی میو پیشی که در دسترس کاربران قرار دارد مانند نوشته، مقالات، مطالب آموزشی، مجموعه اطلاعات سایت و یا شبکه های اجتماعی، گرافیک، آرم، لوگو، آیکون، عکس و تصاویر، ویدئوها، دانلودها، کپی ها، داده‌ها، علائم تجاری و کلیه خدمات قابل ارائه و محتوای تولید شده جزئی از دارایی مجموعه میو پیشی محسوب می شود و تمامی این حقوق و امکانات با شفافیت کامل متعلق به مجموعه میو پیشی بوده و مسئولیت هرگونه سواستفاده یا استفاده بدون کسب مجوز، به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و حق اعتراض و پیگرد قانونی بنا به صلاحدید، برای مجموعه میو پیشی محفوظ می‏‌باشد.

برای ارتباط با شما، سایت mioopishi.com و mioopishi.ir فروشگاه اینترنتی کالا و خدمات حیوانات خانگی میو پیشی مورد تایید است. کاربران تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.

میو پیشی با ایجاد پل های ارتباطی در اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب، فیسبوک، پینترست، توئیتر، لینکدین و آپارات ضمن انتقال تجربیات در زمینه حفظ و نگهداری و آسایش حیوانات با قصد اطلاع رسانی صحیح به دنبال افزایش آگاهی در خصوص رفتار با حیوانات و نگهداری از آنها میباشد، بنابراین مسئولیتی را متوجه مجموعه میو پیشی نمی نماید.